Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016

Πανελλήνιες εξετάσεις στην Χημεία 2016 - Στατιστικά

Μία πρώτη ανάγνωση ...


Θέματα και απαντήσεις στην εξέταση της Χημείας Γ Λυκείου 2016

Τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι μαθητές της Θετικής Ομάδας Προσανατολισμού ( Νέο σύστημα ) αλλά και της Θετικής Κατεύθυνσης ( Παλαιό σύστημα ) είνια διαθέσιμα παρακάτω :

Απόσπασμα από το δελτίο τύπου της 'Ενωσης Ελλήνων Χημικών :


... και καταλήγει ...




Εκφωνήσεις 





Απαντήσεις 

Από την Ένωση Ελλήνων Χημικών  ( οι απαντήσεις για όλες τις κατηγορίες μαθητών που εξετάστηκαν στο μάθημα της Χημείας δίνονται στα επισυναπτόμενα αρχεία )



.... καλά αποτελέσματα.



Σάββατο, 7 Μαΐου 2016

Συμβουλές για τις Πανελλήνιες Εξετάσεις ( v.2016 )

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Καθώς πλησιάζει η έναρξη των Πανελληνίων εξετάσεων, η νευρικότητα σας και το στρες αυξάνει. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό.

Κάποια πράγματα όμως μπορούν να σας βοηθήσουν να φτάσετε στις εξετάσεις με καθαρό μυαλό:
Μια εβδομάδα πριν από τις πανελλήνιες

Προσπαθήστε να ρυθμίσετε το βιολογικό σας ρολόι . Προσπαθήστε να κοιμάστε στις 11 το βράδυ και να ξυπνάτε στις 6 το πρωί . Αυτές θα είναι πάνω – κάτω οι ώρες ύπνου στις 15 ημέρες των πανελληνίων.

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

1. ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΙΤΑ στην περίοδο των εξετάσεων.
2. ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΤΡΟΦΕΣ (κίνδυνος αλλεργιών) στην περίοδο των εξετάσεων
3. Κάνουμε σουτάκια ... δεν παίζουμε μπάσκετ ;-) ( και σπάσουμε κανένα χεράκι )

Την προηγούμενη ημέρα των Πανελληνίων

- Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να προσέξετε είναι αναμφισβήτητα ο ποιοτικός ύπνος, ο οποίος είναι απολύτως απαραίτητος για να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες σας. Η ολονύχτια μελέτη είναι αναποτελεσματική και αντιπαραγωγική. Πρέπει να γνωρίζετε ότι ο οργανισμός μας χρειάζεται από μία έως τρεις ημέρες για να συνέλθει από μια νύχτα αϋπνίας. Η ολονύχτια μελέτη δεν αποτελεί λοιπόν τον καλύτερο τρόπο για να ξεκινήσετε τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Σε περίπτωση αϋπνίας, μια βόλτα κάνοντας βαθιές αναπνοές, πριν από τον ύπνο, θα σας βοηθήσει να διώξετε το άγχος και να χαλαρώσετε.


- Ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες -και όχι σε πρωτεΐνες και λιπαρά- θα έχει μια χαλαρωτική επίδραση και θα βοηθήσει στο να κοιμηθείτε.

Την ημέρα των εξετάσεων


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...